14 ביוני 2009

מותג אקדמי: כמה שווה הנאום לבר אילן

אני מפנה את תשומת לבכם לכתבה מעניינת של איילה צורף ב"דה מרקר": כוונתו של נתניהו לשאת את אחד מהנאומים החשובים שנישאו בישראל בתקופה האחרונה דווקא באוניברסיטת בר אילן, מניבה למוסד האקדמי פירות כבר כעת. השוואה בין השבועיים הראשונים של יוני לעומת השבועיים הראשונים של מאי - לפני פרסום המיקום שבו יישא נתניהו את נאומו - מראה זינוק של 67% במספר האזכורים של האוניברסיטה בעיתונות היומית, מ-152 ל-251 פעמים. כך עולה מנתוני יפעת מחקרי מדיה, העוקבת אחר אזכורים של מותגים, אישים וחברות בכלי התקשורת. וזה עוד לפני שנספרו כל האזכורים אודות הנאום בבוקר היום שאחרי, וללא ספירת האזכורים של "נאום בר אילן" מחוץ לגבולות ישראל.

אין תגובות: